KAS YRA SEO TURINIO RAŠYMAS? IŠSAMUS RAŠYMO PAIEŠKOS TIKSLAIS VADOVAS

google seo 

„Search Engine Optimization“ yra kone 80 milijardų dolerių vertės pramonė. Ar jūsų SEO turinys atgauna savo indelio vertę?

Rašant SEO tekstus reikia mokėti analizuoti ir turėti aukštos kokybės kopyjavimo, rašymo įgūdžių. Tai duomenų mokslo ir meno susiliejimas.

Taigi, kaip tai padaryti teisingai? Kaip įtikti skaitytojams, paieškos sistemoms ir savo vadovui?

KAS YRA SEO TEKSTO RAŠYMAS?

SEO rašymas – tai raktažodžių ir raktinių frazių panaudojimas žiniatinklio turinyje. Kopijavimo specialistai ir rinkodaros specialistai naudoja SEO, kad padidintų savo svetainės organinį matomumą ir SERP pozicijas. Geriausias būdas rašyti SEO optimizavimui – kokybišką kopiją derinti su tiksliniais paieškos terminais.

seo terminai

PAGRINDINIAI SEO TERMINAI, APIBRĖŽIMAI

  • Ilgosios uodegos raktažodžiai: Dažnai 3-6 žodžių ilgio raktažodžių ar frazių virtinė. Ilgo uodegos terminai yra konkretesni ir jų užklausos atliekamos rečiau, palyginti su aukšto lygio bendriniais terminais. Pagalvokite apie „krepšinio bateliai“ ir „2019 m. krepšinio bateliai pardavimui Kolorade“.
  • SERP:Paieškos sistemos rezultatų puslapiai. Kitaip tariant, „Google“ puslapis, kuriame pateikiami visi rezultatai, kuriuos vartotojai gali spustelėti po užklausos.
  • SERP pozicija:Tiksli vieta „Google“ paieškoje. Pavyzdžiui, 12 pozicija reiškia 2 „Google“ puslapį, nes 1 puslapyje paprastai rodoma tik 10 sąrašų.
  • Inkaro tekstas: Žodžiai ar frazės, kurie yra hipersaitais, nukreipiantys lankytojus į kitus tinklalapius.
  • Meta aprašymas:Trumpą tinklalapio santrauką, pateikiamą SERP’e (dažnai 160 simbolių), kuri gali paskatinti ieškotojus spustelėti rezultatą.
  • Pavadinimo žyma:Tinklalapio antraštė, kuri rodoma „Google“ paieškos sistemose ir kaip tekstas naršyklės skirtukuose.
  • Paieškos užklausos:Žodžiai, kuriuos naudotojai įveda arba ištaria paieškos sistemose.
  • Paieškos apimtis:Paieškos apimtis: termino užklausų skaičius per mėnesį.
  • Paspaudimų dažnis:Procentinė paspaudimų ant SERP rezultato dalis, palyginti su tuo, kiek kartų ieškotojai matė tą rezultatą.
  • Konversijos rodiklis: Žmonių, kurie atliko norimą veiksmą (paspaudė, pirko ir pan.), procentinė dalis, padalinta iš bendro žmonių,
  • Konversijos rodiklis: Žmonių, kurie atliko norimą veiksmą (paspaudė, pirko ir pan.), procentinė dalis, padalinta iš bendro žmonių, apsilankiusių tame puslapyje, skaičiaus.
  • Organinis srautas:Vartotojų, kurie rado jūsų svetainę per paieškos sistemą savo noru, o ne per mokamas reklamas ar kitas svetaines, skaičius.
  • Struktūruoti duomenys (schema): kaip puslapyje formatuojami SEO elementai, pvz., metaduomenys, raktažodžiai ir HTML. Struktūrizuoti duomenys palengvina paieškos sistemų naršymą ir puslapių indeksavimą.
  • Reitingo veiksniai:Bendrieji komponentai, į kuriuos atsižvelgia paieškos sistemos algoritmai, spręsdami, kurie puslapiai turėtų būti reitinguojami aukščiau už kitus.
  • Atgalinė nuoroda:Nuoroda, nukreipianti srautą į kitą puslapį (vidinį arba išorinį).
  • Puslapio ir domeno autoritetas:Įvertinimas, kuriuo pagal 1-100 balų skalę nustatoma, kiek puslapis ar svetainė yra autoritetinga.
  • Puslapio peržiūros:puslapio peržiūrų skaičius.
  • Puslapio peržiūros per sesiją: Puslapių, kuriuos kiekvienas naudotojas peržiūrėjo per 1 sesiją, prieš išeidamas iš svetainės, skaičius.
  • Organiškų raktažodžių sudėtingumas:(1-100 balų skalėje).

PRADĖKITE NUO SAVO TIKSLŲ

Bet kokios SEO turinio strategijos pagrindas – žinojimas, ko tikitės pasiekti. Prieš pradėdami nustatykite išmatuojamus tikslus, kad tekstų autoriai, rinkodaros vadovai ir kitos suinteresuotosios šalys siektų tų pačių KPI.

Čia pateikiami bendri rodikliai, kuriuos reikia vertinti:

  • Paspaudimų dažnis.
  • Konversijos rodiklis.
  • Organinis srautas.
  • Atgalinės nuorodos.
  • SERP pozicija.
  • Dirbimo laikas.
  • Puslapio ir domeno autoritetas.
  • organiškų raktažodžių galimybės / sunkumai.
  • Puslapio peržiūros per sesiją.

SEO tekstų rašytojams turėtų būti pateikiami duomenys, kurių jiems reikia, kad kiekvienas naujas sukurtas puslapis būtų susietas su pagrindiniu verslo tikslu.

PAŽINKITE SAVO SERP PRISTATYMĄ

Paieškos sistemos vis dažniau visuomenei pateikia jūsų tinklalapius, vadinamuosius „featured snippets“. Tai reiškia, kad ne kiekvienas turinys paieškos dalyviams pateikiamas vienodai.

Net jei dvi įmonės parašo straipsnį ta pačia tema, jei vienas iš tų puslapių užima aukštą vietą SERP’e, jis gali pelnyti rodomąjį fragmentą. Taigi, nors įmonė A pateikiama kaip bendra mėlyna nuoroda, įmonė B pateikiama su papildomais paveikslėliais, paryškintu tekstu ir kt.

A įmonė:

imone a B įmonė:imone b Norėdami išsiskirti iš konkurentų, supraskite, kaip jūsų turinys bus rodomas „Google“ paieškos sistemoje, ir optimizuokite jį tam konkrečiu formatu. Čia rodomi Struktūrizuoti duomenys (schema markup), su kuriais greičiausiai jum teks susidurti:seo, strukturizuoti duomenys

  • Sąrašas.
  • Lentelė.
  • Vaizdų karuselė.
  • Vietinis verslo paketas.
  • Žinių diagrama.
  • Svetainės nuorodos.
  • Žmonės taip pat klausia.
  • Svarbiausios istorijos.

GALVOKITE APIE REITINGAVIMO VEIKSNIUS

Atsižvelgdami į savo įmonės komercinius tikslus, taip pat turite atsižvelgti į „Google“ pageidavimus. Pagrindinis paieškos sistemos algoritmas „RankBrain“ padeda apdoroti tinklalapius ir nustatyti, kokią vietą jie turėtų užimti SERP.

Taigi turinio rašymas – tai ne tik skaitytojų malonumas, bet ir „Google“ malonumas. Todėl svarbu žinoti, į kokius konkrečius reitingavimo veiksnius atsižvelgia „Google“. Jų yra daugiau nei 200, tačiau 10 svarbiausių yra šie:

  1. Turinio kokybė: Ar jūsų tekstas yra tikslus, aktualus ir patogus naudotojui?
  2. Atgalinės nuorodos:Ar kitos svetainės pateikia nuorodas į jūsų turinį?
  3. HTTPS: ar jūsų svetainė saugi?
  4. Vartotojo patirtis:Ar jūsų turinys yra vizualiai ir informaciniu požiūriu vertingas ir ar lengva juo naudotis?
  5. Pirmiausia mobiliesiems įrenginiams: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliesiems ekranams?
  6. Puslapio greitis:Ar jūsų puslapis įkeliamas per 2 sekundes ar greičiau?
  7. Tiesioginis eismas:Ar naudotojai tiesiogiai patenka į jūsų svetainę, ar pirmiausia turi jus rasti „Google“?
  8. Turinio išsamumas: ar jūsų turinys yra išsamesnis nei panašių puslapių internete?
  9. Elgesio signalai:Ar žmonės dalijasi, komentuoja ir mini jūsų turinį?
  10. Schema:Ar paieškos sistemos lengvai supranta jūsų turinį?

STRATEGIŠKAI, O NE IŠKAMŠIAI: KAIP NAUDOTI RAKTAŽODŽIUS

SEO visada buvo tobulėjanti disciplina. Pirmosiose interneto versijose turinys buvo klasifikuojamas ir pateikiamas naudotojams remiantis kuo dažnesniu tų pačių raktažodžių kartojimu. Tai buvo vadinama raktažodžių tankumu.

Rašykite galutiniam naudotojui, o ne magiškam raktažodžių skaičiui.

Tačiau per pastaruosius penkerius metus „Google“ algoritmai tapo protingesni ir žino, kad raktinių žodžių pildymas yra šlamštas ir nėra naudingas skaitytojams. Todėl tekstų autoriai turėjo pakeisti savo požiūrį: Rašykite galutiniam vartotojui, o ne magiškam raktažodžių skaičiui.

Praktiškai tai reiškia, kad kiekvienas puslapis turėtų būti sukurtas pagal vieną raktažodį. Rašytojai turėtų aprėpti visus šios temos ir su ja susijusių potemų aspektus. Galvokite į priekį: Kokie tolesni klausimai gali kilti skaitytojui, perskaičiusiam jūsų straipsnį? Atsakymus į šiuos klausimus įtraukite į savo rašinį nuo pat pradžių.

Siekiama tapti vieninteliu geriausiu tam tikros temos šaltiniu ir suteikti skaitytojams didžiausią vertę. Nesirūpinkite, kad raktažodžiai būtų vartojami kas antrame sakinyje. Jei tinkamai atliekate savo darbą, raktažodžiai natūraliai pateks į jūsų rašomą straipsnį.

NAUDINGIAUSI SEO RAŠYMO PATARIMAI

  1. Jūs nesate savo skaitytojas. Rašykite ne sau, o savo tikslinei auditorijai.
  2. Imituokite auditorijos kalbą ir balsą, nesvarbu, ar tai būtų oficialus trečiasis asmuo, ar pokalbis antruoju asmeniu.
  3. Įtraukite raktinius žodžius ten, kur jie turės didžiausią poveikį: į metaduomenis, antraštės žymas, puslapio pavadinimą ir inkarinį tekstą.
  4. Naudokite trumpas pastraipas, vos kelių sakinių.
  5. Strategiškai palikite baltos erdvės, kad skaitytojai galėtų iš pirmo žvilgsnio nuskaityti turinį.
  6. Išorines nuorodas siųskite tik į patikimas, autoritetingas svetaines, turinčias aukštus domeno autoriteto balus.
  7. Vidines nuorodas pateikite tik ten, kur tai svarbu, o ne į kiekvieną susijusį tinklaraščio įrašą ar galimą svetainės vietą.
  8. Pateikite kuo daugiau duomenų, pagrindžiančių jūsų teiginius.
  9. Įterpkite atitinkamų vaizdų, kad vaizdai papildytų jūsų pasakojimą.
  10. Galvokite apie paieškos užklausas kaip apie straipsnių pavadinimus.
  11. Rašykite tiek, kiek reikia, kad išsamiai aptartumėte temą (taip pat nesiekite vienareikšmiško žodžių skaičiaus).
  12. Rašydami turėkite omenyje atvaizduojamas ištraukas (rich snippets).

OPTIMIZUOKITE SMULKŪJĮ ŠRIFTĄ: ANTRAŠTINĖS ŽYMOS, META APRAŠYMAI IR ALT TEKSTAS

SEO rašymas – tai iš dalies proza, iš dalies procesas. Rašytojai turėtų atlikti tam tikrus veiksmus, kad užtikrintų, jog apie kiekvieną turinio dalį galvoja kompleksiškai, tiek puslapyje, tiek už jo ribų.

Vienas iš svarbiausių SEO tekstų rašymo elementų yra metaduomenų nustatymas.

Metaduomenys – tai ženklas paieškos sistemoms: Jie padeda papasakoti, apie ką yra jūsų turinys ir kaip jis turėtų būti pateikiamas paieškos sistemose.

Optimizuojant antraštines žymas, meta aprašymus ir paveikslėlių tekstus iš viso gali prireikti tik 75 žodžių, tačiau šie 75 žodžiai irgi yra labai svarbūs, kaip ir pagrindinė puslapyje pateikiam rašytoj mintis.

Vienas iš svarbiausių SEO tekstų rašymo elementų yra metaduomenų nustatymas.

Štai keletas rekomendacijų:

OPTIMIZUOKITE ANTRAŠTĖS ŽYMAS

  • Viename puslapyje naudokite tik 1 antraštės žymą ir stenkitės įtraukti tikslinį pagrindinį raktažodį.
  • Stenkites neviršyti 70 simbolių.
  • Kiekvienas puslapis turi turėti unikalią antraštinę žymą – jokių dublikatų.

OPTIMIZUOKITE META APRAŠYMUS

  • Kad „Google“ jo nenutrauktų, neviršykite 160 simbolių.
  • Naudokite paspaudimo vertas frazes ir nekartokite puslapyje jau esančios kopijos.

OPTIMIZUOKITE ALT TEKSTĄ

  • Vartokite aprašomąją kalbą, kuri glaudžiai siejasi su paveikslėliu.
  • Jei reikia, įtraukite raktinius žodžius.
  • Laikykitės 125 ar mažiau simbolių, o žymas atskirkite kableliais.

ITIN SVARBI STRUKTŪRA: ANTRAŠTĖS, POANTRAŠTĖS IR POTEMĖS POANTRAŠTĖS

Galvokite apie antraštės (HTML) žymas kaip apie turinio griaučius.

Struktūriškai antraštės padeda organizuoti tekstą ir skaitytojams suteikia bendrą temos aprašymą (nereikia skaityti kiekvieno žodžio).

Tačiau paieškos sistemų akimis antraštės taip pat yra pagrindiniai kodo elementai, nurodantys, apie ką rašoma straipsnyje. Tinkamos antraštės žymos leidžia paieškos naršyklėms greitai išanalizuoti jūsų puslapį ir teisingai jį indeksuoti SERP.

Antraštės yra paprastos, nes jos išdėstytos mažėjančia tvarka:

seo optimizavimas

  • H1: puslapio pavadinimas (naudokite tik vieną).
  • H2: pagrindiniai straipsnio punktai arba temos (galima naudoti tiek kartų, kiek reikia).
  • H3: potemės, kurios tinka po H2.
  • H4+: Tačiau dauguma tekstų redaktorių gali naudoti iki H7.

Raktinių žodžių įtraukimas į antraštes taip pat yra viena iš pagrindinių SEO taktikų, todėl straipsnių struktūrą pagrįskite raktiniais žodžiais ir temomis, kurios yra svarbiausios ir naudingiausios skaitytojui.

PUSLAPIO OPTIMIZAVIMAS IR PAKARTOTINIS TURINIO OPTIMIZAVIMAS

SEO reikalauja, kad kiekvienas turinio elementas bet kuriuo metu turėtų galimybę pranokti kitą. Kol jūs rašote straipsnį, kažkas kitas gali rašyti tokį patį straipsnį, tik geriau.

Tai gali greitai virsti žiurkių lenktynėmis.

Dažnai vadinama dangoraižio technika – ieškokite būdų, kaip laikui bėgant nuolat optimizuoti esamus puslapius. Jei straipsnis užima 3 poziciją, kaip galite peršokti į 1 poziciją?

Vienas paprasčiausių būdų padidinti srautą ir pagerinti pozicijas paieškos sistemose – pradėti nuo esamo turinio, kuris jau pakankamai gerai veikia. Tuomet atlikite nedidelius pakeitimus, pavyzdžiui, pridėkite dar kelias išsamios kopijos pastraipas arba pertvarkykite antraštės žymas, kad jos būtų aiškesnės.

Pakartotinis turinio optimizavimas užtrunka trumpiau ir duoda didesnę naudą nei puslapių kūrimas nuo nulio. Sukurkite pakartotinio optimizavimo tvarkaraštį (pavyzdžiui, kas tris-šešis mėnesius) ir atitinkamai koreguokite puslapius, kad išlaikytumėte ir padidintumėte SERP dalį.

PER KIEK LAIKO TURINYS PRADEDA VEIKTI?

Remiantis įvairiais pramonės tyrimais ir keliais mūsų pačių eksperimentais, turinys subręsta mažiausiai per 100 dienų. Šiuo atveju terminas „subręsti“ reiškia, kiek laiko „Google“ prireiks, kad jūsų puslapis būtų galutinai įtrauktas į SERP. Prieš tas 100 dienų jūsų reitingas labai svyruos: kartais jis bus 1 puslapyje, o kartais nukris į 2 puslapį.

Užkulisiuose „Google“ tikrina, ar jūsų turinys išlieka, ar jis pakankamai vertingas, kad išliktų pirmajame puslapyje. Jei po maždaug 100 dienų jūsų turinys užims aukštą poziciją, jis greičiausiai ten ir liks (kol konkurentas neparašys geresnio turinio ir pralenks jūsų turinį).

Nesiremkite visais savo sprendimais ar KPI pagal tiesioginius SEO rezultatus. Teigiami rodikliai kaupiasi laikui bėgant, todėl įsitikinkite, kad jūsų įsipareigojimas SEO ir turinio rinkodarai yra ilgalaikis.