Google Reklamos Paslaugos

„Devmark“ palengvins jūsų kelią į „Google“ paieškos variklio viršų pasitelkdami ilgametę patirtį su „Google Ads“ sistema

Planas: MINIS 10+

Pristatymas per 1 dieną

Google Ads reklamos vienkartinis paleidimas

Iki 10 raktažodžių

 

Planas: MINIS 10+

Pristatymas per 1 dieną

Google Ads reklamos vienkartinis paleidimas

Iki 10 raktažodžių

€85/10x raktažodžiai 250

Planas: MEDUS 20+

Pristatymas per 3 dienas

Google Ads reklamos vienkartinis paleidimas

Iki 20 raktažodžių

Planas: MEDUS 20+

Pristatymas per 3 dienas

Google Ads reklamos vienkartinis paleidimas

Iki 20 raktažodžių

€150/20x raktažodžiai 350

Planas: MAXIS 35+

Pristatymas per 5 dienas

Google Ads reklamos vienkartinis paleidimas

Iki 35 raktažodžių

Planas: MAXIS 35+

Pristatymas per 5 dienas

Google Ads reklamos vienkartinis paleidimas

Iki 35 raktažodžių

€250/35x raktažodžiai 450

Kodėl „Google“ reklamos paslaugos reikalingos?

Kodėl kampaniją reikia valdyti ir optimizuoti kiekvieną mėnesį?
Kampanijas reikia reguliariai tvarkyti ir optimizuoti, kad ilgainiui jos geriau veiktų ir galėtumėte jas plėsti.

Tai apima naujų skelbimų grupių ir raktažodžių kūrimą, neveikiančių skelbimų ar raktažodžių sustabdymą, pasiūlymų dėl naujų kampanijų teikimą, tikrinimą, ar biudžetas yra pakankamas, ir siūlymų dėl jo didinimo teikimą, užtikrinimą, kad skelbimai nebūtų rodomi pagal nereikšmingus raktažodžius, ir daug kitų dalykų.

Nematau savo skelbimų - ar mano agentūra mane apgaudinėja?

Galbūt, bet tikriausiai ne, jei jie turi gerą reputaciją.

Gali būti, kad įvedate ne tuos raktažodžius, kurie buvo nustatyti jūsų paskyroje, gali būti, kad jūsų biudžeto nepakanka, kad pasiektumėte visus ieškotojus, arba jūsų „kokybės balas“ yra žemesnis dėl jūsų svetainės, todėl jūsų skelbimas rodomas ne visą laiką. Gali būti, kad reklamuotojas neįtraukė jūsų vidinio kompiuterio adreso, kad pagerintų kampanijos našumą, arba netikslino žmonių, esančių jūsų gyvenamojoje vietovėje.

Kas susiję su "Google" Ads kampanijos konfigūravimu?
Nustatyti „Ads“ kampaniją yra gana sudėtinga, jei tai norite daryti gerai, be to, reikia puikiai išmanyti platformą. Tai ne tik kelių mygtukų paspaudimas.

Naujos kampanijos nustatymas apima šiuos ir dar daugiau :

  • Reklamos tikslų supratimas
  • Suprasti savo produktus ir jų pelningumą
  • Sprendimas, kurie kampanijų tipai yra tinkamiausi
  • Raktinių žodžių tyrimas
  • Tinkamos kampanijos struktūros kūrimas siekiant sumažinti išlaidas
  • Jūsų kampanijos idėjos gali būti sukurtos kelios efektyvesnės „Ads“
  • Sukurti daugybę skelbimų plėtinių, kad skelbimai būtų patrauklesni.
  • Daugelio skirtingų skelbimų kopijų rašymas
    (jei gerai atlikta „paprasta“ kampanija, ji neretai turi 100 skelbimų variantų)
  • Kelių skirtingų reklaminių skydelių kūrimas arba įvesties teikimas (jei naudojate ekraną)
  • konversijų stebėjimo nustatymas „Google Analytics
    (tai gali būti paprasta, bet taip pat gali užtrukti labai ilgai).
  • Nedideli jūsų svetainės pakeitimai, kad būtų galima stebėti konversijas.

…ir dar daugiau.

Ar verta naudoti "Google" Ads reklamą?
Tikrai taip. Verta naudoti „Google“ Ads skelbimus, nes jie yra ekonomiškas būdas įvairaus dydžio įmonėms pasiekti beveik neribotą tikslinę auditoriją.

Jie yra labai lankstūs, todėl bet kada galite pradėti, sustabdyti, pristabdyti ar net koreguoti savo pasiūlymus.

Kodėl kampaniją reikia valdyti ir optimizuoti kiekvieną mėnesį?

Kampanijas reikia reguliariai tvarkyti ir optimizuoti, kad ilgainiui jos geriau veiktų ir galėtumėte jas plėsti.

Tai apima naujų skelbimų grupių ir raktažodžių kūrimą, neveikiančių skelbimų ar raktažodžių sustabdymą, pasiūlymų dėl naujų kampanijų teikimą, tikrinimą, ar biudžetas yra pakankamas, ir siūlymų dėl jo didinimo teikimą, užtikrinimą, kad skelbimai nebūtų rodomi pagal nereikšmingus raktažodžius, ir daug kitų dalykų.

Nematau savo skelbimų – ar mano agentūra mane apgaudinėja?

Galbūt, bet tikriausiai ne, jei jie turi gerą eputaciją.

Gali būti, kad įvedate ne tuos raktažodžius, kurie buvo nustatyti jūsų paskyroje, gali būti, kad jūsų biudžeto nepakanka, kad pasiektumėte visus ieškotojus, arba jūsų „kokybės balas“ yra žemesnis dėl jūsų svetainės, todėl jūsų skelbimas rodomas ne visą laiką. Gali būti, kad reklamuotojas neįtraukė jūsų vidinio kompiuterio adreso, kad pagerintų kampanijos našumą, arba netikslino žmonių, esančių jūsų gyvenamojoje vietovėje.

Ar verta naudoti „Google“ Ads reklamą?

Tikrai taip. Verta naudoti „Google“ Ads skelbimus, nes jie yra ekonomiškas būdas įvairaus dydžio įmonėms pasiekti beveik neribotą tikslinę auditoriją.

Jie yra labai lankstūs, todėl bet kada galite pradėti, sustabdyti, pristabdyti ar net koreguoti savo pasiūlymus.

„Google“ reklamos paslauga – Lengvesnis būdas, Jums, atsirasti paieškoje

„Google Ads“ reklama tai yra rinkodaros įrankis, skirtas optimizuoti jūsų matomumą „Google“ paieškos rezultatuose.

 

Dalyvaudami raktinių žodžių aukcijonuose, jūs mokate už spustelėjima ant jūsų skelbimų. Tikra aukso kasykla, greitaim verslo plėtojimui, žinoma, jeigų jūsų paskyra tinkamai optimizuota. Atsirandama „Google“ viršuje, vos tik paleidus pirmąją kampaniją.

Kas yra "Google" Ads ?

„Google Ads“ yra bene tikslingiausia reklamos forma, kurią galite naudoti. Tai tiksliausia reklamos forma, nes žmonės, ieškantys „Google“ paieškoje, tiksliai nurodo, ko jie ieško, ir jūsų skelbimas gali būti rodomas kartu su šiomis paieškomis.

Be to, tai yra beveik labiausiai atsekama reklamos forma (jei savo svetainėje nustatysite konversijų stebėjimą).

Ar "Google" Ads yra tik paieškos skelbimai?
Ne. „Google Ads“ yra reklamos platforma, suteikianti platų reklamavimosi vietų ir kampanijų tipų tinklą: paieškos skelbimai (dažniausiai minimi), vaizdiniai skelbimai (reklaminiai skydeliai, kuriuos matote svetainėse), pakartotinė rinkodara skirtingiems žmonėms, kurie lankėsi jūsų svetainėje, „YouTube“ (reklaminiai skydeliai ir vaizdo įrašai) bei „Gmail“ skelbimai.
Kaip apmokestinamas "Google" reklamos valdymas?
Agentūros gali imti mokestį įvairiais būdais.

Pagrindiniai mokesčių variantai yra šie:

  • Išlaidų procentinė dalis (paprastai taikoma mažiausia riba)
  • Priklausomai nuo kampanijų ir skelbimų grupių skaičiaus
  • Fiksuotas mokestis ir išlaidų procentinė dalis
  • Fiksuotas mėnesinis mokestis

„Devmark“ paslaugų kaina prasideda nuo €85 /1 mėn.

Kodėl mano skelbimų paskyrai tvarkyti reikia specialisto?
„Google“ dirba puikūs darbuotojai, tačiau paskambinę pagrindine pagalbos linija vargu ar sulauksite to paties žmogaus.

Jei taip ir nutiks, jie turės padėti daugeliui žmonių ir negalės padėti su išsamesniais klausimais, tokiais kaip investicijų grąžos stebėjimas ir geriausių tikslų, kuriuos reikia nustatyti „Analytics“ sistemoje, aptarimas.

Ar ieškote "Google" reklamos specialisto?
Susisiekite su mumis ir mes atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus.