Google Ads reklama - SEO - Marketingas - Konversijų optimizavimas - Svetainių kūrimas!

Marketingo Paslaugos

Šiuolaikiniame skaitmeniniame amžiuje įvairaus dydžio įmonės, tiek naujos, tiek jau įsitvirtinusios, turi investuoti į merkatingo paslaugas, kad galėtų nuolat plėstis.

Naudodamasi tokiomis svarbiausiomis internetinės rinkodaros sritimis kaip optimizavimas paieškos sistemoms, mokamos reklamos, reklama socialinėje žiniasklaidoje, žiniatinklio dizainas ir žiniatinklio kūrimas, jūsų įmonė gali pasiekti nepaprastų rezultatų.

Facebook Reklama

Pagrindinis „Facebook“ reklamos privalumas – galimybė pasiekti tikslią auditoriją. „Facebook“ reklama yra viena populiariausių reklamos internete rūšių.

Galite reklamuoti žmones pagal amžių, pomėgius, elgseną ir vietą. Jei iš tikrųjų pažįstate savo klientus, galite naudoti „Facebook“ reklamą, kad juos sudomintumėte.

Kodėl turėčiau naudoti "Facebook" reklamą?

„Facebook“ reklamą lengviau naudoti nei „Google“ reklamą, nes ja galima pasiekti klientus pirkimo proceso pradžioje, dar prieš jiems suvokiant savo norus. 

Be to, tai lemia momentinį srauto antplūdį į jūsų svetainę, o tai naudinga SEO.

Kaip su "Facebook" reklama galiu generuoti potencialius klientus?

Galite generuoti potencialius klientus pirmiausia sukūrę skelbimų kampaniją ir padidinę puslapio matomumą.

Tai padarę, nustatykite reklamos auditoriją ir biudžetą. Taip pat galite pritaikyti skelbimo tekstą ir vaizdą. Pasirinkite „lead generation“ (pot. klientų generavimas) kaip savo objektą, ir jums bus parodyti įvairūs su tuo susiję žingsniai.

Kvietimas atlikti veiksmą bus nuoroda į formą, kurioje galėsite rinkti potencialių klientų duomenis pagal tai, kaip ją nustatėte.

Ar verta leisti pinigus "Facebook"?

Prieš kurdami skelbimą ir mokėdami už jį, turite nustatyti galimą investicijos grąžą.

Nors vieno paspaudimo kaina yra palyginti pigesnė ir efektyvesnė nei kai kurių kitų socialinės žiniasklaidos platformų, jei negaunate numatytų pajamų, tikriausiai neverta stengtis.

Ar galiu kontroliuoti, kur rodoma mano reklama?

Nustatę skelbimų nukreipimą pagal geografinę vietą, interesus, grupes, lytį, pajamų lygį ir t. t., iš esmės nebegalėsite kontroliuoti, kur tiksliai bus rodomi jūsų skelbimai.

Tačiau „Facebook“ turi fantastišką funkciją skelbimų tvarkymo puslapyje, kuriame galite peržiūrėti URL adresų, kuriuose buvo rodomi jūsų skelbimai, sąrašą.

Šį sąrašą „Facebook“ rekomenduoja atnaujinti kas 30 dienų, įtraukiant į juodąjį sąrašą tuos URL adresus, kuriuose nenorite, kad jūsų skelbimai būtų rodomi.

Google Ads Reklama

Kodėl žmonės renkasi „Google“ reklamą ?

Tai padidina potencialių klientų skaičių.

„Google“ Ads skelbimai leidžia sutelkti dėmesį į žmones, kurie ieško to, ką siūlo jūsų įmonė.

Tai reiškia, kad galite nuolat tikslinti paieškas, kad į jūsų svetaines per šią platformą būtų siunčiami tik tie žmonės, kurie nori pirkti jūsų produktus ar paslaugas.

Koks skirtumas tarp "Google" Ads ir SEO ?

Koks skirtumas tarp „Google“ Ads ir SEO ?

SEO – tai ilgalaikis žaidimas, apimantis teisingą svetainės ir buvimo internete nustatymą, kad galiausiai padidėtų organinės paieškos ir nukreipiamųjų srautų srautas. Už šį srautą nemokate, tačiau už jį sumokėsite laiku ir įdirbiu.

SEO visada turėtų būti svarbus jūsų skaitmeninės rinkodaros derinio elementas, tačiau tiek verslininkai, tiek interneto svetainių kūrėjai dažnai jo nepastebi ir neįvertina.

„Google“ reklama – tai greitas būdas pritraukti tikslinį srautą į jūsų svetainę. Tai galima greitai sukurti, o srautas generuojamas kur kas greičiau nei SEO (paprastai). Abu šie būdai yra nuolatinės investicijos, tačiau už „Ads“ paspaudimus mokėsite tik tada, kai žmonės susidomės jūsų produktu.

Ar reklama nėra pinigų švaistymas? Bandžiau ir niekada neveikė

Paprastai, kai išgirstu tokią reklamavimosi nuomonę, pagrindinė priežastis yra ta, kad kampanijos vykdomos namuose neturint reikiamų žinių arba turint blogos patirties su „aukštų krūvų, pigių pardavimų ir sunkių pardavimo skambučių taktikos“ tipo agentūra.

Kodėl kampaniją reikia valdyti ir optimizuoti kiekvieną mėnesį?

Kampanijas reikia reguliariai tvarkyti ir optimizuoti, kad ilgainiui jos geriau veiktų ir galėtumėte jas plėsti.

Tai apima naujų skelbimų grupių ir raktažodžių kūrimą, neveikiančių skelbimų ar raktažodžių sustabdymą, pasiūlymų dėl naujų kampanijų teikimą, tikrinimą, ar biudžetas yra pakankamas, ir siūlymų dėl jo didinimo teikimą, užtikrinimą, kad skelbimai nebūtų rodomi pagal nereikšmingus raktažodžius, bei daug kitų dalykų.

Ar negaliu tiesiog paleisti savo skelbimų namuose?

Reklama daug ką keičia ir yra labai galinga. Ji taip pat gali būti labai pavojinga, jei žiūrėsite į netinkamus rodiklius.

Net „Google“ viename iš savo pagalbos dokumentų nurodo, kad geriausia metrika yra geras paspaudimų skaičius. Reklama yra puiki, tačiau investicijų grąža yra galutinis rezultatas, šiai reklamai paprastai reikia tik šiek tiek daugiau pastangų nustatytimams valdyti.

Tam reikia tinkamai nustatyti „Google Analytics“ ir integruoti reikiamas  platformas, kuriuose gautumėte daugiau duomenų apie reklamavimosi rezultatus.

Kaip nuspręsti ar

marketingo paslaugos tinka man?

Gera paslaugų rinkodara nurodo pagrindinius privalumus, kurių vartotojai žino, kad jie nori ar kurių jiems reikia, tačiau jie gali nesusitapatinti paslaugų ir privalumų su konkrečios įmonės pavadinimu.

Nustatydami naudą, kuria sprendžiamos konkrečios vartotojų problemos, paslaugų teikėjai turi daugiau galimybių gauti naujų verslo klientų.

Ar verta samdyti skaitmeninės rinkodaros agentūrą?

Taip, verta investuoti į skaitmeninės rinkodaros paslaugas, nes jos tampa vis labiau ekonomiškai efektyvios, labai produktyvios ir gali padėti įgyti nešališką požiūrį į dalykus.

Samdydami internetinės reklamos agentūrą taip pat galite naudotis jų rinkodaros ištekliais, patikimomis žiniomis ir išbandyti rinkodaros strategijas bei pažangiomis technologijomis.

Kokius įgūdžius turi turėti skaitmeninės rinkodaros specialistai?

Keletas svarbiausių įgūdžių, kuriuos turi turėti kiekvienas skaitmeninės rinkodaros specialistas, yra šie:

 

  • Praktikuoti dizainu pagrįstą planavimą ir mąstymą, kad būtų galima spręsti klausimus iš į vartotoją orientuotos perspektyvos
  • Būti vis labiau įtikinamas ir išmanyti technologijas
  • Suprasti, kaip veikia duomenų analizė, pavyzdžiui, „Google Analytics“, kad sužinotų apie vartotojų elgseną ir pritaikytų šias išvadas naujiems sprendimams, siekiant padidinti interneto srautą ir konversijas
  • Suprasti, kaip veikia turinio rinkodara, kad padėtų kurti patrauklų, SEO tinkantį turinį ir paskatintų tikslinę auditoriją veiksmingai įsitraukti
Kaip pasirinkti gerą skaitmeninės rinkodaros agentūrą?

Tinkamo skaitmeninės rinkodaros paslaugų teikėjo pasirinkimas jūsų verslui pirmiausia priklauso nuo šių svarbių veiksnių:

  • Savo poreikių ir biudžeto nustatymu
  • Jūsų tikslų ir uždavinių žinojimas
  • Jūsų paslaugų rinkinio nustatymas
  • Paslaugų teikėjo techninių gebėjimų ir gamybinės patirties įvertinimas
  • Skaitmeninės rinkodaros konsultanto teikiamos paslaugos
Kokias paslaugas teikia skaitmeninės rinkodaros agentūra?

Skaitmeninės rinkodaros agentūros teikiamos paslaugos:

Svetainių kūrimas: Užtikrinkite, kad jūsų interneto svetainėje būtų daug informatyvaus ir patrauklaus turinio, kad joje būtų tvirtas prekės ženklo dizainas, aiškus išdėstymas ir labai svarbios nuorodos į socialinės žiniasklaidos kanalus.

Prekinio ženklo kūrimas: Jūsų prekės ženklas turi sudominti, sudominti ir paskatinti klientus pirkti jūsų produktus, o ne konkurentų produktus: nuo logotipo dizaino iki spalvų schemos.

Optimizavimas paieškos sistemoms SEO:

SEO optimizavimas: Pagerinkite savo svetainės pasiekiamumą paieškos sistemose, ypač „Google“ paieškos sistemoje, naudodami veiksmingas SEO paslaugas. Apskritai SEO – tai užtikrinimas, kad sukurtumėte ir palaikytumėte turtingą turiniu interneto svetainę su visiškai optimizuotais puslapiais, įeinančiomis nuorodomis ir bendrinimais socialiniuose tinkluose

„Google“ reklamos: „Google“ PPC skelbimai yra labai greitas, lankstus ir išmatuojamas reklamos būdas, kuris gali padėti akimirksniu padidinti interneto svetainių lankomumą

Įtraukimas į socialinę žiniasklaidą: Galite gerokai pagerinti savo prekės ženklo žinomumą ir pripažinimą dalydamiesi prasmingu ir informatyviu turiniu tokiuose socialinės žiniasklaidos kanaluose kaip „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir kt.

Kodėl marketingo paslaugos naudingos mano verslui?

Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl marketingo paslaugos tampa vis svarbesnės už tradicines rinkodaros priemones, yra ta, kad internetas suteikė įmonėms galimybę bendrauti su tikslinėmis auditorijomis realiuoju laiku.

Be to, naudojimasis internetinės rinkodaros paslaugomis yra palyginti nebrangus, o jo pasiekiamumas neribotas, palyginti su tradiciniais reklamos kanalais.