SUSISIEKIME JAU DABAR!?

Prašome nurodyti savo elektroninį paštą

ČIA JŪS SUŽINOSITE VISKĄ APIE SEO TEKSTŲ RAŠYMĄ

sU

Devmark 

SEO TEKSTAI PAS JUS ATKELIAUS GREIČIAU

AAAW! PAGALIAU MUS ATRADOTE!!!

DEVMARK YRA TIKRA  JŪSŲ WEB’O PROFESIONALŲ BUVEINĖ. MIELAI PRAŠOME APSIŽVALGYKITE

sU

 Devmark 

tinklinis marketingas 

LENGVESNIS

SUSISIEKiME!?

Prašome nurodyti savo elektroninį paštą

SEO Tekstas – Kas Tai? Kodėl turėtumėte jį rašyti? Kaip parašyti SEO tekstą?

Ką tik sukūrėte straipsnį. Ir manote, kad jis visai neblogas. Bet ar jis gali konkuruoti su milijonais kitų straipsnių, esančių „Google“ indekse, apie tą pačią temą? Šiame įraše paaiškinsiu, kaip patobulinti straipsnius, kad jie būtų aktualūs jūsų tikslinei auditorijai. Taip pat atsakysiu į šiuos klausimus:

    • Kas yra SEO tekstas?
    • Kodėl jum svarbu rašyti SEO tekstą?
    • Kaip rašyti SEO tekstą?

Kas yra SEO tekstas?

SEO tekstas – tai rašytinio turinio dalis, kuri pateikiama jūsų svetainėje kaip puslapis su unikaliu URL. SEO straipsnyje turėtų būti įtraukti raktiniai žodžiai, kurie būtų ir informatyvūs, ir įdomūs. SEO tekstai taip pat optimizuojami paieškos sistemoms, kad būtų didesnė tikimybė patekti į pirmąjį paieškos puslapį.

Kodėl jum svarbu rašyti SEO tekstą?

Štai šešios priežastys, kodėl turėtumėte parašyti SEO straipsnį.

1. Paieškos variklių egzistavimas priklauso nuo žiniatinklio turinio.

Tinklalapiai, įskaitant straipsnius, yra tai, ką tokios paieškos sistemos kaip „Google“ saugo savo rodyklėje. Kai kas nors atlieka paiešką, jo užklausa analizuojama ir lyginama su svarbiausiais indeksuotais elementais. „Google“ algoritmas neturėtų turinio, kurį galėtų rodyti naudotojams, ieškantiems termino, susijusio su vienu iš šių tinklalapių.

2. „Google“ gali geriau nei bet kada anksčiau nustatyti svarbius tinklalapius, tačiau negali nustatyti visų svarbių tinklalapių.

SEO straipsnis optimizuojamas paieškai, kad padėtų paieškos sistemoms suprasti, apie ką kalbama (žr. „Google Webmaster Guidlines). Taip padidėja tikimybė, kad jūsų turinys bus laikomas tinkamu užklausai ir bus rodomas pirmajame paieškos puslapyje.

Optimizavimas paieškos sistemoms – tai pagalba naudotojams rasti jūsų turinį.

-Google, Search Engine Optimization (SEO) Starter Guide

3. Daugelis įmonių nesuvokia, kad optimizavimas paieškos sistemoms yra turinio rinkodaros dalis.

Organinė paieška vidutiniškai lemia daugiau nei 50 proc. svetainės lankytojų srauto, o B2B įmonėse – iki 64 proc. Vidutiniškai organinė paieška lemia daugiau kaip 50 proc. daugumos svetainių lankytojų srauto ir 64 proc. B2B svetainių lankytojų srauto.

4.Susiformavus tam tikros srities reputacijai ir žinioms, lengviau pritraukti daugiau klientų.

„Google“ reitinguoja svetaines pagal jų suvokiamą svarbą, o autoritetingų ekspertų straipsniai padeda perteikti jūsų svetainės kompetenciją.

Kad aukštos kokybės puslapiai ir svetainės būtų autoritetingi ir patikimi, jiems reikia pakankamai patirties, kad jie turėtų poveikį.

-Google, Search Quality Evaluator Guidelines

5. Jei auditorijai pateiksite tai, ko ji nori, ji jus labiau įvertins.

SEO straipsniai gali lemti tokius dalykus kaip pakartotiniai apsilankymai jūsų svetainėje, daugiau laiko, praleisto svetainėje peržiūrint kitą turinį, ir konversijos.

Turinio kokybės lygis turės didesnę įtaką jūsų svetainės sėkmei nei bet kuris kitas mūsų aptartas veiksnys. Paieškos tikslais optimizuotame straipsnyje yra SEO turtingas turinys, kad žmonės jį rastų paieškos sistemose. Kai naudotojai, skaitydami jūsų turinį, patiria teigiamų įspūdžių, jie bus labiau linkę nukreipti į jį kitus naudotojus. Galite dalytis savo turiniu „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“, forumuose ar kitose platformose. Jei norite, kad žmonės kalbėtų apie jūsų svetainę ir dėl to ji būtų gerai vertinama „Google“ paieškos sistemoje, jums reikia gero ir kokybiško turinio.

-Google, Search Engine Optimization (SEO) Starter Guide

6. Jei norite užimti tam tikrą vietą pagal tam tikrą raktažodį, įsitikinkite, kad jūsų turinys yra geresnis nei konkurentų.

Paieškos optimizuotame straipsnyje naudojami duomenys, kad jis būtų naudingesnis. Sužinokite, koks yra geriausiai vertinamas tos pačios temos turinys, ir pabandykite jį aplenkti.

Kaip rašyti SEO tekstą?

Norėdami parašyti SEO straipsnį, turite turėti bent šiuos du dalykus:

  1. Jei samdote profesionalų rašytoją, vertingų įžvalgų gali pateikti kopijavimo srities ekspertas.
  2. Yra daug SEO įrankių, kurie gali pateikti turinio metriką, reikalingą jam optimizuoti.

Toliau pateikiamas aštuonių pagrindinių SEO teksto rašymo žingsnių sąrašas:

1’as Žingsnis. Apibrėžkite dokumento parametrus, pavyzdžiui, jo apimtį, tikslą ir numatomą auditoriją.

Pirmiausia nurodykite pagrindinius straipsnio faktus, pavyzdžiui, temą, tikslinius raktinius žodžius, meta pavadinimą, meta aprašymą ir URL. Dokumento pradžioje sukurkite lentelę, kurioje būtų pateikta visa svarbiausia naujo turinio informacija. Ši lentelė yra patogus įrankis, kurį galite turėti omenyje galvodami apie turinį ir dirbdami su juo.

2’as Žingsnis. Patraukite skaitytojų dėmesį ir įtikinkite juos sekti jus bei domėtis jūsų turiniu.

Kai „Google“ paieškos rezultatus rodo pirmajame puslapyje, ji nori, kad naudotojai jaustųsi gavę vertingiausios informacijos. Todėl „Google“ skyrė daug išteklių paieškos algoritmui tobulinti, kad naudotojai būtų patenkinti. Kokybišką turinį malonu skaityti, todėl jis padeda išlaikyti auditoriją jūsų svetainėje.

Prieš rašydami straipsnį geriausia turėti vieną iš šių dalykų:

    • Galimybė pasinaudoti esamos nišos eksperto paslaugomis padės sutaupyti laiko.
    • Daugelis žmonių mano, kad ne visi mes sugebame rašyti, todėl pasitikėjimas savo jėgomis yra svarbu.
    • Profesionalus redaktorius gali pagerinti jūsų darbą.

Jei nepasitikite savo gebėjimais rašyti, pasisamdykite rašytoją arba redaktorių. Jei esate rašytojas, įsitikinkite, kad turite prieigą prie eksperto informacijos (arba puikių tyrimų įgūdžių), kuri jums padės.

Pateikiame du patarimus, pagal kuriuos galite nustatyti, ar jūsų SEO planas yra išsamus:

Svetainės autoritetingumas – tai auditorijos dalis, kuri mano, kad svetainė yra autoritetinga savo tema. Jei įmanoma, pasitelkite žmones, kurie gyvena iš turinio kūrimo ar redagavimo. Pavyzdžiui, jei cituojate ekspertinį šaltinį, naudotojai bus linkę suprasti, kad jūsų darbas yra kokybiškesnis. Daugybė dalykų yra nusistovėjusios žinios, todėl gerai, jei puslapiuose, kuriuose nagrinėjami šie dalykai, pateikiamas nusistovėjęs konsensusas.

Taip pat:

Vartotojams patinka gerai struktūrizuotas ir lengvai naršomas turinys.

Ko reikėtų vengti:

    • Netvarkingas tekstas blogai atspindės jūsų verslą ir sumažins skaitytojų pasitikėjimą jūsų įmone.
    • Blogai parašytas turinys labai erzina.

3’as Žingsnis. Yra daug veiksmingų SEO įrankių.

Daugelis rašytojų nėra apmokyti SEO, todėl įvaldyti SEO straipsnį yra bauginantis dalykas. Geros naujienos: Dabar yra įrankių, galinčių padėti kurti aukštos kokybės turinį ir pasiekti, kad jis būtų reitinguojamas paieškoje.

Pavyzdžiui, Bruce’o Clay’aus „WordPress“ SEO įskiepis padeda turinio kūrėjams gauti SEO duomenis prieš rašymą, jo metu ir po jo. Taigi straipsniai rašomi pagal konkrečias naudotojų pateiktas paieškos užklausas.

4’as Žingsnis. Naudokite „Google“ raktažodžių planuoklį arba kitą raktažodžių įrankį.

Turėtumėte žinoti, kokius raktažodžius naudoja jūsų auditorija, kad jus pasiektų, ir kokios kitos informacijos jie ieško.

„Google“ pateikia išsamų paaiškinimą, kaip pradėti raktinių žodžių paiešką:

Pagalvokite apie žodžius, kurių naudotojas gali ieškoti, norėdamas rasti jūsų turinio dalį. Daugiau patirties turintys naudotojai gali naudoti kitokias paieškos užklausas nei mažiau patirties turintys naudotojai. Pavyzdžiui, ilgametis futbolo gerbėjas gali ieškoti [fifa], Tarptautinės futbolo federacijos akronimo. Skirtingos paieškos užklausos dažnai reiškia skirtingus ketinimus, todėl geriau pasirūpinti kiekvieno tipo užklausos turiniu.

Įsitikinkite, kad jūsų straipsnyje yra bent viena pagrindinė raktinė frazė ir kelios šalutinės frazės. Nebūtina naudoti daugiau nei vieną perrašymo būdą, tačiau tai gali būti naudinga.

Straipsnis natūraliai bus optimizuotas, jei tik įdėsite pakankamai pastangų. Jei parašysite pakankamai žodžių, kuriuose vartojama labai tiksli (kokybiška) kalba, šie žodžiai gerai apibūdins jūsų turinį.

Tai kam optimizuoti? Padėti puikiam turiniui užimti geresnę vietą paieškos rezultatuose. Jei turinyje naudosite konkrečias raktažodžių užklausas, „Google“ bus signalizuojama, kad jūsų turinys yra svarbesnis ieškotojui.

Jei norite lengviau optimizuoti savo SEO tekstų turinį – pradėkite naudotis mūsų nemokamu raktinių žodžių siūlymo įrankiu.

5’as Žingsnis. Nustatykite ir išanalizuokite savo konkurentus.

 

Ar žinojote, kad jūsų raktažodžių puslapiai, užimantys aukščiausias pozicijas, yra jūsų konkurentai? Tai yra kiti tinklalapiai, su kuriais konkuruojate dėl dėmesio paieškos rezultatuose.

Konkurencinė analizė – tai procesas, kurio metu nustatoma, kurie raktažodžiai dažniausiai naudojami puslapyje, ir suderinama su atitinkamomis frazėmis. Naudodamiesi tinkamais SEO įrankiais galite sužinoti, kurie puslapiai pagal jūsų paieškos užklausą „Google“ užima pirmąsias vietas.

Čia pagaliau galėsite atsipalaiduoti. Naudodami tinkamus duomenis savo sprendimams pagrįsti, galite optimizuoti taip, kad optimizavimas būtų sėkmingas ir teiktų pasitenkinimą, o ne aklai vadovautis bendra geriausia SEO praktika.Optimizuojate specialiai tam, kad pasiektumėte ar net viršytumėte geriausius to raktažodžio rezultatus.

Pavyzdžiui, nemokamas Bruce’o Clay’aus „WordPress SEO“ įskiepis ištirs jūsų konkurentus ir pateiks:

  • Kiek žodžių turėtumėte siekti rašydami?
  • Optimalus pavadinimo žymos ir metaaprašymo ilgis yra atitinkamai 100 ir 160 simbolių.
  • Tekste pavartotų raktažodžių skaičius beveik neturi tiesioginės sąsajos su tuo, kiek kartų jų ieškoma.
  • Jūsų SEO straipsnio skaitomumo balas, palyginti su vidutiniu geriausiai vertinamų tinklalapių skaitomumu.

(Visa tai vyksta realiuoju laiku, net prieš rašymo procesą arba jo metu.)

6’as Žingsnis. Optimizuokite savo straipsnio turinį, kad gautumėte aukštesnes pozicijas.

Dabar turėtumėte turėti gerai parašytą straipsnį ir reikiamus raktažodžius. Jei neoptimizuosite dabar, kada optimizuosite?

Norite, kad žodžiai ir frazės, pagal kurias norite būti randami, natūraliai atsirastų jūsų turinyje. Taigi pirmasis žingsnis – nustatyti, kur galėtumėte į kelis sakinius įtraukti keletą pagrindinių terminų.

Svarbiausia taisyklė: Rašyti natūraliai, atsižvelgiant į skaitytojų poreikius, yra geriausias būdas užimti geras pozicijas „Google“ paieškoje ir padaryti įspūdį skaitytojams.

Optimizuokite turinį naudotojams, o ne paieškos sistemoms. Svetainės kūrimas atsižvelgiant į lankytojų poreikius ir užtikrinimas, kad svetainė būtų lengvai pasiekiama paieškos sistemoms, paprastai duoda teigiamų rezultatų.

Venkite:

-Vienintelis blogesnis dalykas už puslapį, kuriame yra daug raktinių žodžių, yra puslapis, kuriame yra daug painaus ar beprasmiško turinio.

-Google, Search Engine Optimization (SEO) Starter Guide

Kad išvengtumėte pernelyg didelio optimizavimo, turėtumėte atsargiai paskirstyti raktažodžių naudojimą visame turinyje.

7’as Žingsnis. Ar patikrinote nuorodas ir citatas?

Būsimuose projektuose taip pat turėsime užtikrinti, kad jūsų straipsniai atitiktų redakcinius ir SEO standartus. Tai padės užtikrinti, kad „Google“ neuždraustų straipsnio ir kad jis būtų parašytas natūraliai ir lengvai skaitomas.

Nepamirškite, kad jei kažką užsakote, vis tiek turėtumėte laikytis tų pačių standartų, kaip ir gamindami savo produktą. Jei neturite svetainės žemėlapio, tai gali pakenkti jūsų svetainės indeksavimui.

Pavyzdžiui, dėl neteisingai atlikto svečio įrašo pateikimo svetainė gali būti nubausta „Google“ rankine nuobauda.

8’as Žingsnis. Labai svarbu nuolat stebėti savo turinio našumą.

Kad SEO straipsnis būtų kuo naudingesnis, turite reguliariai jį peržiūrėti ir koreguoti, atsižvelgdami į nuolatinius atsiliepimus. Rekomenduojame naudoti „Google Analytics“, kad galėtumėte stebėti šio straipsnio našumą ir mokytis iš duomenų.

Naudodamiesi „Google Analytics“ arba SEO įrankiu, pavyzdžiui, mūsų „WordPress“ SEO įskiepiu, galite peržiūrėti, kaip SEO straipsnis veikia paieškoje. Norėsite atkreipti dėmesį į tokius dalykus, kaip:

    • Puslapių peržiūrų skaičius yra svarbus
    • Vidutinis minučių skaičius puslapyje
    • Kokius raktažodžius žmonės naudoja, norėdami pasiekti šį SEO straipsnį?

Galite naudoti „Google Analytics“ ir „Google Search Console“ duomenis iš „Bruce Clay SEO“ įskiepio, kad išanalizuotumėte raktažodžių pozicijas.

Naudodamiesi šiais duomenimis galite:

    • Įsitikinti, kad jūsų SEO tekstų rašymo strategijos duoda rezultatų.
    • Atnaujinkite turinį, naudodami svarbesnius raktažodžius.

Optimizuoti straipsniai gali padėti geriau konkuruoti paieškoje

SEO straipsniai yra aukštos kokybės straipsniai, pritaikyti paieškos sistemoms, parašyti tiek skaitytojams, tiek paieškos sistemoms. Šis straipsnis turi daugiau galimybių pasirodyti 1’as paieškos rezultatų puslapyje.

Yra keletas priežasčių, dėl kurių galbūt norėsite rašyti efektyvius straipsnius, įskaitant didesnio srauto į jūsų svetainę pritraukimą iš natūralios paieškos rezultatų.